Ezen az oldalon leggyakrabban ismételt kérdéseinket gyűjtöttük össze, amelyet igyekszünk a jövőbben folyamatosan frissíteni. Amennyiben kérdéseire itt sem kapna választ, ne aggódjon, keressen minket elérhetőségeink egyikén a hét bármely napján, munkatársaink pedig legkésőbb 1 munkanapon belül mindig válaszolnak Önnek.
Hogyan rendelhetek az oldalról?
Webshopunkról rendelni csak és kizárólag az weboldal online felületén van lehetőség, egyéb elérhetőségeinken adminisztrációs- és logisztikai okokból rendelést nem tudunk befogadni. A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezése után rendelését saját kosarában tudja megtekinteni, szerkeszteni, majd itt lesz lehetősége továbblépni a pénztárhoz is. A pénztárban a személyes adatok megadása után a rendszer a kosár összértéke- és a szállítási hely alapján automatikusan kiszámolja a szállítás díját, valamint felajánlja a fizetési lehetőségeket. Regisztrált vásárlóként a rendszer adatait automatikusan menti. A rendelés visszaigazolása után a rendelési folyamat lezárul.
Tudom törölni a rendelésem?
Amennyiben rendelését még nem teljesítettük és nem állítottuk ki érvényes elektronikus számláját, természetesen van lehetősége rendelésének törlésére. Csak küldjön a rendelést követő max. 1 munkanapon belül egy e-mail üzenetet a hirosruhazatioutlet@gmail.com címre “Rendelés törlése” tárggyal, adminisztrációs munkatársaink pedig segítenek a rendelés érvénytelenítésében.
Hogyan tudok fizetni?
Jelenleg utánvétes és előreutalásos fizetési mód választására van lehetőség. Előreutalásos fizetési mód választásánál kérjük mindenképpen várja meg a rendelésről a megerősítésünket, melyben pontos instrukciókat is talál az utalásról.Mennyi időbe telik a kiszállítás?
A szállítási idő normál időszakokban 1-3 munkanap, de e-mail cím megadása esetén folyamatosan tájékoztatjuk a szállítás várható időpontjáról. Hétvégén, Ünnepnapokon és terhelt időszakokban (pl, Fekete Péntek) a szállítási idő növekedhet a futárszolgálatok leterheltsége miatt.
Menyibe kerül a szállítás?
A házhozszállítás ára Magyarország területén belül egységesen 1490 forint , 20001 forint feletti vásárlás esetében azonban ezt a díjat mi álljuk. Ezen felül lehet Foxpost csomagautomatás szállítási lehetőséget is választani, ami egységesen 990 Ft, és ezt a díjat is átvállaljuk 20001 Ft feletti rendelés esetén. Van lehetőség személyes átvételre is, mely ingyenes. (Hirös Outlet Tesco Üzletsor, 6000 Kecskemét, Talfája 1)
Külföldi rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.
Hogyan tudom nyomon követni rendelésem állapotát?
Rendelése státuszát a futárcég által küldött módon tudja nyomonkövetni.
Hogyan kapom meg számlámat?
A számlát kollégáink állítják ki rendelése teljesítésekor, amelyet rendszerünk automatikusan elküld az Ön által korábban megadott e-mail címre. Amennyiben fizikai formában is szüksége lenne a számlára, kérjük a rendeléskor megjegyzésben tudassa kollégáinkkal, ők pedig mellékelik majd csomagjához.
Visszaküldhetem a ruhát, ha nem megfelelő a mérete?
Természetesen! 14 naptári nap áll rendelkezésére, hogy visszajuttassa a terméket hozzánk, mi pedig visszatérítjük az árát az Ön által megadott bankszámlaszámra. Csak sérülésmentes árut tudunk visszavenni! Kérjük amennyiben az átvétel során sérülést tapasztal a csomagon, akkor a futárral vetessen fel jegyzőkönyvet.
Mit jelent, hogy outlet ruházat!
Kizárólag új, sérülésmentes, eredeti címkével ellátott termékeket forgalmazunk, melyek közvetlenül a gyártótól, vagy kizárólag hivatalos viszonteladótól származnak. Ezek az outlet kollekciók akár a gyártónál megmaradt készletek részei, akár bolti visszáruk is lehetnek, szezononként, márkánként eltérően. Ebből kifolyólag sok ruhánkon található eredeti bolti ár is, azonban vannak olyan készletek amik soha ki sem kerültek a márkaboltokba, így még a címkéjük is teljesen érintetlen.